پلمب سالن زیبایی گران فروش در بلوار «وکیل اباد» مشهد (۸ اردیبهشت۱۴۰۳) ماجرای رانت ۴میلیارددلاری مونتاژکاران خودرو چه بود؟ حدود ۱۰ میلیون جوجه‌ریزی در فروردین ماه ۱۴۰۳ محقق شد چند خواسته مهم جامعه کارگری در هفته کار و کارگر | موضوع رفاهیات کارگری در مشکلات دیگر این قشر گم شده است متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند دو روی بازار سهام امروز | گزارش وضعیت بورس (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) گارانتی، هر روز شکننده‌تر از دیروز نان مردم و ایمان جامعه قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار منتظر سود مرحله سوم سهام عدالت باشید | + زمان واریز خاندوزی خبر داد: پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون‌ضامن طی ۲ سال گذشته چرا مصرف برق کولر گازی بالاست؟ | قبض برق دومیلیون‌تومانی در صورت استفاده از کولر گازی آسیب سلامت روان در پی نبود امنیت شغلی بررسی فایل‌های اجاره ملک در مطهری شمالی مشهد | تجمع خانه‌های ویلایی در این منطقه + جدول (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت یک میلیون دلاری صادرات فرش ماشینی ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند | اجرای مصوبه تعیین سقف ۴ سال برای قراردادهای موقت  افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) کمبود فصلی لوازم یدکی در بازار حباب سکه در اولین روز هفته، کاهشی یا افزایشی؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازار سیاه لاستیک خودرو از بین می‌رود | تقاضا برای خرید کاهشی شد ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو | آخرین قیمت سمند، دنا، ساینا، شاهین و کوییک (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | بازار آرام گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه وزارت صمت برای جهش در تولید خودرو سیگنال مثبت بانک مرکزی به بورس + جدول بورس تهران هشتمین بازار سهامی خاورمیانه شد! + نمودار
سرخط خبرها

ادامه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مشهد | ۱۲۸ قطعه زمین در روستای گوارشک واگذار شد

  • کد خبر: ۲۱۷۵۴۳
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷
ادامه اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مشهد | ۱۲۸ قطعه زمین در روستای گوارشک واگذار شد
در ادامه طرح اجرای نهضت ملی مسکن در شهرستان مشهد ۱۲۸ قطعه زمین در روستای گوارشک شهرستان مشهد واگذار شد.

به گزارش شهرآرانیوز با گذشت بیش از سه ماه از آغاز طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان مشهد، آخر هفته گذشته روستای گوارشک میزبان جمعی از مسئولان و متقاضیان، برای قرعه‌کشی و واگذاری ۱۲۸ قطعه و تداوم ساخت‌و‌ساز در قالب این طرح بود.

در این مراسم فرماندار مشهد با بیان اینکه امروز یکی از بخش‌هایی که مردم را رنج می‌دهد، مسئله مسکن است، بیان کرد: معیشت از دغدغه‌های مهم مردم است که بر اثر تحمیل تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان و ناکارآمدی برخی مدیران با آن رو‌به‌رو هستیم.

محسن داوری با اشاره به اینکه بخش زیادی از درآمد مردم برای مسکن هزینه می‌شود، افزود: در خراسان‌رضوی و شهرستان مشهد بنا را بر حل این مشکل گذاشته‌ایم؛ لذا سه ماه است که موضوع تحویل زمین را در دستور‌کار قرار داده‌ایم. امروز هم در‌این‌روستا ۱۲۸ قطعه زمین قرعه‌کشی و هر قطعه به دو نفر واگذار خواهد شد. همچنین ۱۲۰ نفر نیز در روستای کشف صاحب زمین می‌شوند.

فرصت ۶‌ماهه برای عملیات ساخت مسکن

وی در ادامه تصریح کرد: تخفیف ۵۰‌درصدی هزینه‌های پروانه‌های ساختمانی در نظر گرفته شده است و مالکان می‌توانند بعد از واگذاری زمین، کار دریافت پروانه و ساخت‌وساز را آغاز کنند. انتظار داریم با تسهیلاتی که از طرف دولت در نظر گرفته شده است، در کمتر از شش ماه عملیات ساخت مسکن را شروع کنند.

فرماندار مشهد با اشاره به تسهیلات ۳۵۰‌میلیون‌تومانی با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت بیست‌ساله برای ساخت این زمین ها، افزود: این زمین‌ها رایگان است و متقاضیان برای آماده‌سازی زمین تنها مبلغ کمی پرداخت خواهند کرد. ذکر این نکته نیز ضروری است که زمین‌ها نباید خرید و فروش شود.

حفاری چاه برای آب شرب روستا

بخشدار مرکزی شهرستان مشهد نیز در این مراسم به برخی از اقدامات عمرانی و خدماتی در روستای گوارشک پرداخت و گفت: با هدف تأمین آب شرب موردنیاز روستا یک حلقه چاه با صرف ۲ میلیارد تومان حفاری شد. همچنین تعویض ۲ هزار مترمربع شبکه آب روستا نیز با نیم‌میلیارد تومان از دیگر پروژه‌های انجام‌شده است.

حسن کاظمی در ادامه افزود: زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت ۴ هزار مترمربع و ترمیم و روکش آسفالت در‌این‌روستا در مجموع با ۱.۵‌میلیارد تومان و تعویض معبر نیز با ۲‌میلیارد تومان انجام شد. ۱۰۰‌میلیون تومان کمک‌های فرهنگی و بهداشتی نیز از دیگر خدمات انجام شده در‌این‌روستاست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->